سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور در انتخابات نماد مردم سالاری دینی

امام جمعه پیرانشهر حضور در انتخابات را نماد بارز مردم سالاری دینی عنوان کرد.

ماموستا مصطفی محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: در کشور ما از همان اوایل انقلاب تاکنون مردم سالاری دینی بر جامعه حاکم بوده و مردم از هر دین و قومیتی در تعیین سرنوشت کشور مشارکت داشته اند.
وی افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران با طراحی توطئه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا با تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف بین اقوام و ادیان مختلف ساکن در این کشور، مشارکت مردم را کاهش دهند.
ویخاطرنشان کرد: دشمنان خارج نشین با شیوه‌های مختلف برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات سرمایه گذاری می‌کنند تا با ایجاد ۲ دستگی بین ملت ایران، مسیر انقلاب و کشور را منحرف کنند و بر همین اساس مردم نباید فریب این گروه‌ها را بخورند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات به معنی مشارکت مردم در اداره کشور است، ادامه داد: هر عقل سلیمی باید از حضور در پای صندوق‌های رای استقبال کند.
ماموستا محمودی افزود: کسی نمی‌تواند بگوید، چون من سنی، شیعه، کرد، ترک، لر یا عجم هستم، نمی‌توانم در انتخابات شرکت کنم و حضور در انتخابات برای هر ایرانی ضروری است.
وی اظهار کرد: در ۳۸ سال اخیر بین قومیت‌های مختلف فرقی گذاشته نشده و به همه قدرت داده شده است چنانکه هر کس استان خودش را اداره می‌کند و کسانیکه بر طبل تفرقه می‌کوبند، مزدور دشمنان هستند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.