سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

حضور مردم در انتخابات بیمه ای برای کشور است

رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری کرمان گفت: حضور مردم در انتخابات بیمه ایست برای کشور و هرچه حضور پررنگ تر باشد، کارآیی آن بیشتر خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای سرمایه ایست که هم کاربرد داخلی و هم کاربرد خارجی دارد،به طوری که در حوزه داخلی نمایشگر اعتماد عمومی و اعتماد ملت به نظام اسلامی است و در حوزه خارجی حضور پر شور می تواند هم اقتدار و هم عزت را افزایش دهد و هم بسیاری از تدابیر ظالمانه استکبار را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم صرفنظر از اینکه کدام کاندیدا رای می آورد، بر این عقیده اند که رییس جمهور آینده باید امنیت رفاه را در جامعه ایجاد کند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری استان کرمان گفت: آنچه که مهم است حضور اولیه مردم پای صندوق های رای است که گزارشات ارسالی حاکی ازین امر است که مردم اهمیت ویژه ای به انتخابات دارند.

وی افزود: مردم از سکاندار دولت دوازدهم توقعات معقول و معمول را دارند،که باید به این توقعات توجه لازم را داشته باشند.

توکلی با بیان اینکه امروزه رفاه یک کالای ضروری جامعه ما است تصریح کرد: امنیت فردی و اجتماعی افراد به عنوان یک کالای عمومی است که رییس جمهور آینده باید بیش از پیش به آن عنایت ویژه داشته باشد و هم چنین در حوزه اشتغال باید توجهی بیش از گذشته داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم  ملاحضه نا امنی های محسوس در اطراف کشور،به حول و قوه الهی و با عنایات حضرت ولی عصر (عج) شاهد یک امنیت  پایدار و خوبی در چهار گوشه کشور هستیم .

رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری استان کرمان گفت: حضور مردم در انتخابات بیمه ایست برای کشور و هرچه حضور پررنگ تر و تنور انتخابات داغتر باشد، کارآیی آن برای نظام بیشتر است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.