سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

اولین تجربه رای گیری الکترونیک در ایلام بخوبی جریان دارد

رئیس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان ایلام گفت: فرآیند رای گیری الکترونیک در شهر ایلام بخوبی جریان دارد و سرعت روند نیز مناسب است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سلام امینی بیان کرد: با وجود آنکه برای نخستین بار فرآیند رای گیری انتخابات در شهر ایلام به صورت الکترونیکی انجام می شود برغم برخی نگرانی ها درخصوص احتمال معطلی و ازدحام جمعیت به علت نداشتن آشنایی قبلی با این گونه رای دادن ولی روند امور به خوبی جریان دارد و تاکنون مشکلی ایجاد نشده است.
 
وی اظهارکرد: در روزهای گذشته با همراهی هیات های اجرایی و نظارت گروه هایی در نقاط پرجمعیت شهر به منظور آشنا کردن نحوه شرکت در انتخابات الکترونیک مستقر شده و با تمهیدات اندیشیده شده سرعت عملیات رای گیری مناسب است و امیدواریم تجربه موفق این انتخابات باعث شود در دوره های آینده شاهد برگزاری الکترونیک در تمامی انتخابات های ریاست جمهوری ، مجلس و شوراها باشیم.
 
رئیس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان افزود: به جز مرکز استان در سایر مناطق استان رای گیری به شکل سابق و با استفاده از صندوق های اخذ رای صورت می گیرد و روال کار با مساله خاصی جریان دارد.
 
امینی عنوان کرد: 149 شعبه ثابت و سیار (102 شهری و 47 روستایی) برای انتخابات شوراهای شهر و روستا برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان پیش بینی شده است و در بازدیدی که از برخی شعب اخذ داشتیم مردم با شوق و شورق زایدالوصفی در پای صندوق های رای حضور می یابند.
 
وی از عموم مردم در مناطق شهری و روستایی استان ایلام خواست حضور خود در شعب اخذ رای را به ساعت های انتهایی موکول نکنند تا ازدحام در شعبه ها ایجاد نشوند و بتوانند در مدت زمان کوتاهی آرای خود را به صندوق ها بریزنند.
 
امینی یادآورشد: اعضای هیات نظارت در شعب مختلف حضور دارند و با دقت نظر فرآیند امور را زیر نظر داشته و تاکنون نیز مشکل خاصی مشاهده نشده است.
 
425  هزار نفر از جمعیت 580 هزار نفری استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۸:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
رأی گیری الکترونیکی بسیار کند وحالگیر بود حدوده سه ساعت بیخود وقت هدر رفت