سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تماشای خلق حماسه‌ی حضور مردم از سیمای کرمان

صدا و سیمای کرمان از صبح امروز تا آخرین لحظات حضور مردم دیار کریمان را به تصویر می کشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ برنامه سازان صدا و سیمای مرکز کرمان از ساعات ابتدایی صبح با آمادگی کامل برای نشان دادن جلوه های شکوه و حماسه ی  مردم  پهناورترین استان ایران در حوزه های مختلف صدا سیما، خبر،  فنی و پشتیبانی فعالیت خود را آغاز کردند.

صدا وسیمای مرکز کرمان که همگام با دیگر شبکه های سراسری و استانی از ماه ها پیش با تشکیل گروه ها و ستاد انتخابات فعالیت رسانه ای خود را در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در مورد دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز کرده بود امروز با تمام توان و از سراسر استان حضور پرشکوه مردم را به تصویر می کشد.

سیما و صدای مرکز با ویژه برنامه های زنده از یک ساعت پیش از آغاز رأی گیری پخش خود را شروع و تا پایان ساعت امروز ادامه خواهند داد.

در شهر کرمان با استقرار واحدسیار تلویزیونی و ارتباط ماهواره ای در محل حسینیه ثارالله کرمان و مسجد امام خمینی (ره) تصاویر اولین رأی دهندگان همراه باصفوف تشکیل شده مردم به روی آنتن رفت.

سیمای مرکز کرمان با پیش بینی و تجهیز گروه های تولیدی و اعزام به شهرستان ها  نمایش مشارکت حماسی مردم سراسر استان را به تصویر می کشد.

 علی رمضانی از ابتدای صبح با حضور در واحدهای مختلف مرکز، برجدیت و تلاش و دقت در امر انعکاس حضور حماسی مردم تأکید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات در حال انجام  قرار گرفت.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.