سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

46 متخصص پزشکی موسسه خیریه مرهم وارد ایلام شدند

تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از 46 متخصص و فوق تخصص صبح امروز برای انجام خدمات پزشکی وارد ایلام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،   تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از 46 متخصص و فوق تخصص صبح امروز برای انجام خدمات پزشکی و جراحی شکاف لب و کام با استقبال استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی وارد ایلام شدند و پس از مراسم استقبال در فرودگاه ایلام، این تیم پزشکی و جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) مستقر خواهند شد و خدمات پزشکی و جراحی از جمله اعمال جراحی شکاف لب و کام، ناهنجاری های بدو تولد، جمجمه، سر و صورت به بیماران و افراد ثبت ‌نام شده ارائه می ‌دهند.

 دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی رئیس تیم پزشکی موسسه مرهم روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایلام گفت: 46 متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک این تیم از امروز 30 آبان بمدت پنج روز خدمات خود را ارائه می دهند.
وی یادآور شد: در تلاشیم بتوانیم درد و گرفتاری فردی که بدلایل متعدد از درمان بازمانده و به سبب هزینه های بالا توان انجام جراحی ها را نداشته تسکین دهیم و این تیم با جان و دل و متشکل از بهترین متخصصان و جراحان کشور ناهنجاری ها و جراحی های لازم را انجام می دهند.

  دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی ادامه داد: تمام مسئولان استان با تمام امکانات شرایط را برای استقرار این تیم پزشکی مهیا کرده اند.


انتهای پیام/با

 

ارائه خدمات پزشکی توسط تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.