سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

۱۴ صندوق اخذ رای ثابت و سیار در مناطق کوهستانی کوهبنان

به منظور رفاه حال مردم در روستا‌ها و مناطق کوهستانی، پنج شعبه ثابت و سیار روستایی در بخش طغرالجرد و ۹ شعبه ثابت و سیار در بخش مرکزی کار اخذ آرای ریاست جمهوری را عهده دار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد‌رضا مهدلو ، فرماندار کوهبنان با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور، جمع‌آوری آرای مردم در 29 حوزه شهری و روستایی شهرستان کوهبنان آغاز شده است، گفت: امروز شاهد شور و هیجان خاصی در بین اقشار مختلف مردمی هستیم و حماسه‌ای بزرگ و بی‌نظیر را با حضور گسترده و پرشور خود رقم خواهند زد تا بار دیگر قدرت و صلابت ایران اسلامی را در جهان به نمایش بگذارند.
وی افزود: امروز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان کوهبنان در 9 شعبه اخذ رای ‌شهر کوهبنان و 6 شعبه در شهر کیان‌شهر در حال انجام است.
مهدلو خاطر نشان کرد: با توجه به جو فرهنگی و مذهبی حاکم در شهرستان کوهبنان طی روزهای گذشته شاهد کمترین تخلفات و جرائم انتخاباتی بوده‌ایم.
وی از تمام‌ شهروندان کوهبنانی درخواست کرد : در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی یا ‌ارائه پیشنهادات با شماره تلفن 33494532 هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تماس حاصل کنند تا انتخابات همچون گذشته در کمال امنیت و آرامش کامل برگزار شود.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.