سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقطه وصل مردم و نظام/34

حدادعادل: نامزدها و طرفداران آنها باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: رفتار کاندیدا هایی که پیروز نشدند از فردا به بعد باید به کلی با رفتار روز گذشته خود متفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری با شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم به رای خودشان در تعیین سرنوشت اعتقاد دارند از این رو در انتخابات شرکت می کنند و اینکه ملت با شرکت در انتخابات ملیت خود را نشان می دهند.
 
حداد عادل گفت: حضور صدا و سیما در انتخابات خوب بود و البته برخی مصلحت خود می دانند که به همه چیز اعتراض کنند ولی تشخیص و داوری ملت این بود که صدا و سیما خوب عمل کرد.
 
حداد عادل در توصیه به کاندیداهایی که در انتخابات پیروز نخواهند شد گفت: جمعه  29اردیبهشت یک مفصل و مقطعه عطف است یعنی رفتار کاندیدا هایی که پیروز نشدند از فردا به بعد باید به کلی با رفتار روز گذشته خود متفاوت باشد.
 
وی افزود: این یک رقابت سنگین است و هر کسی هم از نامزد مورد علاقه خود حمایت می کرد اما از فردا روز دیگری فرا می رسد حال هر نتیجه ای که رخ دهد.
 
 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بستری وجود دارد که فوق این رقابت ها است و این بستر تعلق به ملت ایران دارد که باعث شده است مردم در عین اختلاف نظر با هم در امنیت و اسایش در انتخابات شرکت می کنند، این نشانه فرهیختگی این ملت و موهبت انقلاب اسلامی است و ملت ایران با انقلاب اسلامی به این آزادی دست پیدا کرده است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.