سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تشکیل ۵۰ پرونده تخلف انتخاباتی در خراسان رضوی

با تلاش‌های انجام شده امنیت کامل انتخابات توسط دستگاه‌های مختلف تامین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه سازوکارهای موجود قانونی امکان خدشه به فرایند انتخابات را به حد صفر رسانده است گفت:با تلاش‌های انجام شده امنیت کامل انتخابات توسط دستگاه‌های مختلف تامین شده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی در کنار فضای حقیقی به صورت کامل رصد می‌شودافزود: از ابتدای آغاز فرآیند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تا کنون ۵۰ پرونده تخلف انتخاباتی در این استان تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه قضات کشیک آماده خدمت رسانی هستند و اگر موردی گزارش شود به سرعت رسیدگی می‌کنند، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده به پرونده‌های انتخاباتی تا پایان فرآیند انتخابات رسیدگی می‌شود.

رئیس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی تصریح کرد: در شرایط فعلی تعامل مناسبی میان مسئولان اجرایی و نظارتی خراسان رضوی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری گفت: نقش مردم در عرصه انتخابات بسیار مهم و اساسی است و آنان می‌توانند با انتخاب خود سرنوشت و آینده کشور را رقم بزنند و این موضوع نمونه بارز مردم سالاری دینی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه تمامی تلاش‌ها برای مشارکت حداکثری مردم انجام شده است، خاطر نشان کرد: همه حوزه‌های قضایی استان و سازمانهای تابعه قوه قضائیه در خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات قانونی و اخلاقی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه سلایق مختلف سیاسی در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری حضور دارند، گفت: فضای پرنشاط انتخاباتی در روزهای گذشته نشان از کارآمدی و اقتدار مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۷۳ شعبه اخذ رای در شهر‌ها و روستاهای استان خراسان رضوی نیز جریان دارد.

انتهای پیام//ف. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.