سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

دعوت امام جمعه موقت اهوازبه شرکت در انتخابات

امام جمعه موقت اهواز از مردم خواست برای نشان دادن قدرت نظام به جهانیان در انتخابات شرکت کنند و حضور پرشوری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز با دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از آنکه مهم باشد چه کسی ریاست قوه مجریه را بر عهده می گیرد، حضور کامل و حداکثری مردم در انتخابات دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی اذعان داشت: حضور مردم در انتخابات برای داخل و خارج کشور، سیستم انقلاب و دشمنان ایران بسیار مهم است؛ بنابراين باید مردم در انتخابات پیش رو مانند سایر دوره‌های گذشته، حضوری پرشور داشته باشند.

حسن زاده خاطرنشان کرد: دخالت و تصمیم‌گیری مردم در امور خودشان از مسايلی است که مردم می‌توانند با حضور در انتخابات برای خود و کشورشان رقم بزنند و این مساله اهمیت حضور مردم را در انتخابات دوچندان می‌کند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: مردم با حضور خود در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان می‌دهند و میزان بالای حضور مردم در انتخابات می‌تواند قوت قلبی برای رييس‌جمهور منتخب باشد.

وی گفت: از مردم کشور برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت می‌کنم، زیرا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از آنکه مهم باشد چه کسی ریاست قوه مجریه را به عهده می‌گیرد، حضور کامل و حداکثری مردم در انتخابات دارای اهمیت ویژه‌ای است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده بیان داشت: حضور کامل مردم در انتخابات می‌تواند برای دوستداران انقلاب در کشورهای دیگر مانند لبنان که چشم به راه حضور پرشور مردم هستند، قوت قلبی باشد. دشمنان نیز این انتظار را دارند كه حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد اما حضور مردم در انتخابات قدرت انقلاب را نشان خواهد داد.

وی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات اعتماد خود را به نظام اثبات می‌كنند و اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رای در جهان به نمایش درخواهد آمد. امیدواریم مردم با حضوری پرشور این امر را در کشور رقم بزنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.