سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

جوسازی رسانه ای برای کم رنگ کردن حضور جرم است

هرگونه جوسازی رسانه ای برای کمرنگ کردن حضور مردم جرم امنیتی تلقی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هرگونه شایعه و جوسازی در هر رسانه استانی، سایت ها و شبکه ها که فرصت و مجال کم کردن اثر حضور مردم را داشته باشد به عنوان یک جرم امنیتی شناخته می شود و باید مورد توجه قرار گیرد.
 
علی اوسط هاشمی افزود: باید همه گروهها و اقشار قدرت شان را برای اقتدار بخشی به انتخابات با هم جمع کرده و به نمایش بگذارند تا نظام بتواند به خوبی در مقابل تهدیدهای جهانی که هر روز نو تر از گذشته می شود، ایستادگی کند.
 
استاندار تصریح کرد: امیدواریم امروز یک عنصر ملی شایسته بر مسئولیت امور قرار گیرد تا سرمایه ملی کشور را رشد دهد و موقعیت، شان، منزلت و حق مردم را به زیبایی احیا کند و درخشش نظام را به خوبی دستاورد خود سازد و انسجام و وحدت را پشتیبان کشور و ملت قرار دهد.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر گسترش فعالیت های رسانه ای برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه گفت: هرگونه شایعه و جوسازی در هر رسانه استانی، سایت ها و شبکه ها که سبب کمرنگ کردن اثر حضور مردم شود به عنوان یک جرم امنیتی شناخته می شود و باید مورد توجه قرار گیرد.
 
هاشمی از معاون امنیتی و انتظامی استانداری و سایر دست اندرکاران خواست رصد رسانه ها برای مشاهده انتشار هر گونه شایعه، تحریف و سوء استفاده کلامی که بخواهد تخریب کننده و تهدیدزا باشد را به صورت جدی در اولویت قرار دهند.
 
وی افزود: اولویت در شعب اخذ رای سیستم دستی است یعنی تمام اعداد قبل از ثبت در سامانه الکترونیکی باید با برگ رای چک شود و همه شعب فردا از ساعت هشت صبح باید به روی مردم باز باشند.

 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.