سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تأمین امنیت عمومی انتخابات در دستور کار نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تأمین امنیت عمومی انتخابات به صورت ویژه در دستور کار است، گفت: تاکنون مورد امنیتی در استان دیده نشده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار کرد: نیروی تأمین امنیت عمومی انتخابات به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی استانتظامی برای محافظت از این آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تمام توان خود را بکار گرفته است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم نیز با سازمان‌ها و دستگاه‌های دخیل در امر انتخابات صورت گرفته است تا نظم و امنیت در جریان این رویداد سیاسی مهم بطور کامل برقرار شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به همکاری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره داشت و گفت: طبیعتا مردم نقش تعیین کننده و اصلی را ایفا می‌کنند و هرچقدر به رعایت نظم و قانون پایبند باشند و آن را به دیگران توصیه کنند، ضمن همکاری با پلیس شرایط بهتری در این دوره خواهیم داشت.

سردار امان اللهی متذکر شد: نامزدهای انتخاباتی نیز می‌بایست بیش از دیگران به اجرای قوانین پایبند باشند و توقع داریم با ستاد‌ها و هواداران خود شرایط جامعه را مطرح کنند که از کار‌ها و اقداماتی که مشکل ساز می‌شود، اجتناب کرده و در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کنند.

انتهای پیام/ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.