سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بیانیه اتاق اصناف اصفهان برای مشارکت حداکثری بازاریان در انتخابات ۹۶

اتاق اصناف اصفهان در بیانیه ای خطاب به مردم و اصناف مختلف، آنها را نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، میان دوره ای مجلس و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این بیانیه آمده است:مردم شهید پرور، ولایتمدار و انقلابی اصفهان، جامعه بزرگ اصناف و بازاریان هم اکنون زمان خلق حماسه ای دیگر و افزودن برگ زرینی به کتاب افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران فرارسیده است. حضور پرشور و غیرتمندانه شما در عرصه سه انتخابات پیش رو (ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا) دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را که با تمسک به حربه های سیاسی، اقتصادی و نظامی سعی در ایجاد موج ناامیدی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات دارند را ناامید و سرخورده خواهد کرد.

با عنایت به سوابق درخشان جامعه بزرگ اصناف و بازاریان و نقش غیرقابل انکار آنان در پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران، اتاق اصناف مرکز استان اصفهان از تمام مردم اصفهان و به ویژه جامعه بزرگ اصناف و بازاریان اصفهان برای مشارکت حداکثری در انتخابات مهم پیش رو دعوت به عمل می آورد.

امید است اصناف و بازاریان با حضور حداکثری پای صندوق های رای در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۶ حماسه ای دیگر رقم بزنند.

 
 
انتهای پیام/م

اتاق اصناف اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.