سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پنج نوعروس تحت حمایت کمیته امداد راهی خانه بخت شدند

خیران ایجرودی مبلغ 200میلیون ریال برای تامین کمک هزینه جهیزیه این تعداد نوعروس تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد مساعدت کرده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود  با اشاره به اینکه  طی سال  گذشته تعداد 57  مورد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امدادشهرستان ایجرود پرداخت شده است گفت: مبلغ یک میلیارد و 386 میلیون ریال در این بخش به این تعداد نوعروس نیازمند پرداخت شده است .
سهرابی افزود :طبق آمارهای موجود میزان کمک هزینه جهیزیه پرداخت شده به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 38درصد افزایش داشته است .
وی در ادامه از مساعدت خیران ایجرودی برای تامین جهیزیه پنج نوعروس تحت حمایت این نهاد در سالجاری نیز خبرداد و گفت : خیران ایجرودی مبلغ 200میلیون ریال برای تامین کمک هزینه جهیزیه این تعداد نوعروس تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد مساعدت کرده اند.
سهرابی در پایان با دعوت از خیران و موسسات خیریه فعال در این بخش برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح کوثر ، افزود : با افزایش مشارکت مردم در این بخش خدمات قابل توجهی به نوعروسان نیازمند ارائه خواهدشد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.