سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح «همگام با قرآن همراه با اربعین» در استان بوشهر اجرا می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مردمی و مسئول کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان بوشهر گفت: طرح همگام با قرآن، همراه با اربعین در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر ، ابراهیم مرادی صبح یکشنبه در نشست کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه برنامه‌های قرآنی در استان بوشهر صوت گرفته است.

وی بیان کرد: در ایام اربعین نیز تلاش و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است تا شاهد ترویج فرهنگ قرآنی و اجرای برنامه‌های متنوع با موضوع قرآن در نقاط مختلف استان بوشهر باشیم.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مردمی و مسئول کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان بوشهر از برگزاری طرح همگام با قرآن، همراه با اربعین در موکب های زائرین اربعین حسینی خبر داد.

مرادی اظهار داشت: این طرح به همت اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان و موکب بیت الزهرا شهرستان دیر در ایام اربعین در کربلا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح ها و برنامه های قابل اجرا در این ایام متعاقبا اعلام خواهد شد. هر زائر هنگام تشرف و رسیدن به موکب یک صفحه از قرآن ویژه یک صفحه ای از قرآن کریم که از قبل آماده شده را تلاوت می‌ کند.

انتهای پیام/م

طرح «همگام با قرآن همراه با اربعین»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
خدا کنه تقلبی صورت نگرفته باشه
فاطیما
۰۲:۰۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
بعدازدوروزنتایج شورای بوشهرواعلام میکنن به نظرعادی هست
طاهره اسدی زاده
۲۳:۵۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایول همون کسی که میخواستم رای اورد طاهره شمشیری