سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

تولید و پخش ویژه برنامه‌های انتخاباتی در ۲۹ اردیبهشت

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برای خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت، ویژه برنامه‌های متنوع انتخاباتی را تولید و پخش می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع انتخاباتی در این مرکز برای خلق حماسه‌ای دیگر و گزارش آنلاین و لحظه‌ای حضور مردم شریف در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت خبر داد.

وی گفت: شبکه استانی سیمای جهان بین به منظور بالا بردن سطح آگاهی، دانش و بصیرت سیاسی و نمایش حضور گسترده، همبستگی و مشارکت مردم، با ویژه برنامه «بر بام افتخار» حماسه این روز را به رخ جهانیان می‌کشد.

عظیمی افزود: این برنامه از ساعت ۷ صبح روز برگزاری انتخابات، با بهره گیری از دو واحد سیار تلویزیونی و دو لینک ماهواره‌ای و همچنین فضای مجازی جهت ارتباط با کارشناسان و مخاطبان و با بخش‌های متنوعی همچون کلام رهبر، گزارش‌های مردمی، گزارش از شهرستان‌های مختلف استان، ارتباط مستقیم با واحد سیار مستقر در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن، بقعه امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد و ستاد انتخاباتی استان و ارائه اخبار لحظه به لحظه و اطلاعیه‌های انتخاباتی و ارتباط با فرمانداران و شبکه‌های سراسری، با شروع رأی گیری روی آنتن می‌رود.

وی در مورد ویژه برنامه شبکه استانی صدای مرکز در روز انتخابات هم گفت: برنامه رادیویی زنده «حماسه حضور» از ساعت ۷ صبح تا پایان رأی گیری، حضور گسترده مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات را در کنار آیتم‌های متنوعی مانند سرودهای حماسی و مهیج، ارتباط با ستاد انتخابات، پخش موسیقی‌های ملی و محلی و مشارکت همه جانبه مخاطبان و شنوندگان با برنامه، پوشش خواهد داد.

عظیمی ادامه داد: این برنامه گزارش‌های متنوعی از حضور، هیجان و شور همدلی هم استانی‌ها در شهرستان‌های نه گانه استان را به صورت زنده تقدیم مخاطبان می‌کند.

وی افزود: در برنامه حماسه حضور همچنین با برقراری ارتباط زنده و مستقیم با سایر استان‌ها، وضعیت حضور سایر هموطنان در پای صندوق‌های رأی را منعکس می‌نماید.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تولید چهار مستند خبری «شور حضور» با محوریت اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم، تولید ۱۲ گزارش به صورت تریبون آزاد با اقشار مختلف مردم، راه اندازی باکس‌های خبری کوتاه «اخبار انتخابات» و «بولتن انتخابات»، تولید ۹۷ گزارش خبری با محوریت انتخابات در استان، تولید و انتشار بیش از ۸۵۰ عنوان خبر برای پخش محلی در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون و سایت خبرگزاری صدا و سیما، برقراری ۱۲ ارتباط مستقیم با شبکه‌های خبری رادیویی و تلویزیونی ملی، تهیه بولتن‌های انتخاباتی به صورت هفتگی، بارگذاری اخبار و گزارش‌های انتخاباتی در سایت خبرگزاری صدا و سیما به نشانی chb.iribnews.ir، بسته‌های خبری حداکثر ۶ دقیقه ای، از اقدامات حوزه معاونت خبر مرکز برای افزایش مشارکت و انعکاس حضور مردم در قبل از انتخابات و روز رأی گیری است.

عظیمی، به اجرای ۲۸ طرح نظرسنجی انتخاباتی در حوزه پژوهش مرکز هم اشاره کرد و گفت: اجرای این نظرسنجی‌ها به منظور رصد افکار عمومی در حوزه انتخابات در شهرهای شهرکرد، فارسان، بروجن و ۱۰ روستا توسط ۳۲ نفر از پرسشگران صورت گرفت.

وی افزود: استقرار سه واحد سیار و ارسال لینک پرتابل در بقعه امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد، از اقدامات واحد پشتیبانی فنی در روز انتخابات برای نشان دادن تصاویر عظیم مردم در این روز می‌باشد.

عظیمی با اشاره به بهره گیری از بسترهای موجود اینترنت و ارتباطات زنده در این راستا اضافه کرد: با استفاده از نرم افزار تلفن همراه مرکز با عنوان «جهان بین همراه»، اطلاع رسانی و ارتباط دو سویه با مخاطبین شبکه استانی صورت می‌گیرد که از طریق این اپلیکیشن، مخاطبین می‌توانند آخرین اخبار انتخابات در استان و پخش زنده سیما و صدای مرکز را دریافت کنند.

وی گفت: همچنین برای دریافت بازخورد و ارتباط مستمر با مخاطبین شبکه استانی جهان بین در تمامی قسمت‌های این اپلیکیشن به نشانی chb.irib.ir، امکان اعلام نظر توسط مخاطب پیش بینی شده است.

عظیمی با اشاره به استفاده از بستر تلویزیونی اینترنتی مرکز در روز انتخابات افزود: برای اطلاع رسانی و پخش برنامه‌های ویژه انتخابات در بستر اینترنت که این امکان بر روی تلفن همراه و تبلت قابل استفاده است، مخاطبین این رسانه قادر به اعلام نظر در این ویژه برنامه‌ها به صورت آنلاین هستند و قابلیت مرور و مشاهده برنامه‌های پخش شده در روزهای قبل با قابلیت جستجو برای مخاطب به آدرس chbtech.irib.ir/Tv هم وجود دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.