سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم با حضور باشکوه در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان انقلاب بیافزایند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت قهرمان ایران با حضور آگاهانه و باشکوه پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان خود و انقلاب اسلامی بیفزاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری تصریح کرد: بدون تردید پیام حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات به دنیا این است که مردم ما به این انقلاب و نظام دلبسته هستند و با تمام وجود نظام را قبول دارند و در راه پیشرفت آرمان‌های آن از هر کوششی دریغ نمی‌ورزند.
 
وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه انتخابات در حقیقت عهد و پیمان جدیدی با امام راحل، شهیدان و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب است، بنابراین در ۲۹ اردیبهشت شاهد بصیرت، آگاهی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه خواهیم بود.
 
امام جمعه موقت قم با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم درانتخابات پیش رو گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌ها و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی با انتخاب افرادی که خود بررسی کرده و نسبت به آن‌ها شناخت پیدا کرده اند، افتخار دیگری بیافرینند.
 
حسینی بوشهری افزود: ملت رشید ایران اسلامی در طول ۳۸ سال بعد از انقلاب به جهانیان ثابت کرده که در صحنه‌های حساس حضور داشته و شرایط زمان را به خوبی درک می‌کند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: مردم در انتخابات با انتخاب فردی که خود بررسی کرده اند و شناخت لازم از آن پیدا کردند به وظیفه دینی، شرعی و عقلی خود عمل نمایند.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۹ اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.