سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری کلاس‌های مربی‌گری درجه‌یک فوتبال ساحلی در تیران و کرون

رییس هیئت فوتبال تیران و کرون گفت: کلاس‌های مربی‌گری درجه‌یک فوتبال ساحلی در شهرستان با حضور اساتید برجسته و حضور مربی تیم فوتبال ساحلی به‌زودی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا دادخواه با اشاره به برگزاری جام بین شهرستانی فوتبال ساحلی در این شهر اظهار داشت: بیش از چندین تیم از شهرستان‌های استان اصفهان و خارج از استان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی افزود: تیران و کرون با استعدادیابی در زمینه فوتبال ساحلی در رده‌های پایه کمک شایانی را به ارتقای این رشته ورزشی در سطح کشور دارد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان تیران و کرون با اشاره به حضور علی نادری به‌عنوان مربی تیم ملی ساحلی ایران در رقابت‌های جام جهانی عنوان داشت: حضور نادری به‌عنوان یک بازیکن باسابقه و مربی تیم ملی مایه افتخار برای ما است زیرا حضور او انگیزه مضاعفی برای جوانان و نوجوانانی است که در این شهرستان و در این رشته فعالیت می‌کنند.

دادخواه با اشاره به سقوط تیم فوتبال ساحلی این شهر به دسته یک یادآور شد: هم‌اکنون تیم تیران در دسته یک به رقابت‌ها ادامه می‌دهد و با توجه به مشکلات عدیده‌ای‌ که وجود داشت سعی بر این داریم که تیم را به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال
ساحلی برسانیم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرستان هم‌اکنون در لیگ برتر به رقابت می‌پردازد که با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم امیدواریم این تیم به‌عنوان مهم دست پیدا کند.

رییس هیأت فوتبال شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: کلاس‌های مربی‌گری درجه‌یک فوتبال ساحلی در شهرستان با حضور اساتید برجسته و حضور مربی تیم فوتبال ساحلی به‌زودی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت نمایند.

 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.