سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تلاش رسانه ملی در روز 29 اردیبهشت به اوج خود می رسد

صدا و سیمای فارس لحظه به لحظه حماسه آفرینی فارسیان فرهیخته را در روز 29 اردیبهشت از طریق شبکه های متعدد و متنوع جمهوری اسلامی در اقصی نقاط دنیا تماشایی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: صدا و سیمای مرکز فارس برای انعکاس حماسه حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت از تمامی نقاط پهناور استان امکانات لازم را مهیا کرده است.

سهرابی افزود: ویژه برنامه های انتخابات روز جمعه از ساعت 7 صبح از صدا و سیمای مرکز فارس آغاز می شود و تا پایان زمان انتخابات ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: تیم های تولیدی سیمای مرکز فارس با استقرار در 12 نقطه شیراز و شهرستان‌ های آباده، جهرم، داراب، فسا، کازرون و لار، حماسه حضور مردم را از ساعت آغاز انتخابات تا پایان وقت قانونی به صورت زنده در قاب تلویزیون به تصویر می‌کشند.
 
سهرابی ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری در روز انتخابات  را از جمله برنامه‌های معاونت خبر عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در روز انتخابات ۸ گروه خبری به همراه ۵۵ خبرنگار آزاد و 15 خبرنگار فضای مجازی درشیراز و سایر شهرستان‌ها با حضور در حوزه های انتخابی این حماسه ملی را پوشش می‌دهند.
 
مدیر کل صدا وسیمای فارس تصریح کرد: صدای مرکز فارس در این روز بزرگ با ۱۱ شبکه سراسری ارتباط رادیویی زنده برقرار می‌کند و ۷ گزارشگر در شیراز به همراه تیم خبرنگاران آزاد در شهرستان‌ها و چهار تیم برنامه ساز در استودیو از ساعت ۷ صبح حضور گسترده مردم فارس را لحظه به لحظه حضور گزارش می‌دهند.
 
وی اظهار داشت: با توجه به جایگاه بزرگ رسانه ملی و تاثیر گذاری فضای مجازی برای حضور پر نشاط مردم در این حماسه، آخرین اخبار انتخابات و گزارش‌های تصویری در سایت و شبکه‌های اجتماعی و کانال خبرگزاری صدا و سیما به لحظه بارگذاری می‌شود.
انتهای پیام/ر


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.