سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه را که با نام روابط عمومی نامگذاری شده است به تمام فعالین این عرصه خصوصاً همکاران خود در دانشگاه علوم پزشکی در جای جای استان تبریک می گویم.
 
 
در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعه آگاهی که با به کارگیری هنر، مهارت ،تدبیر و دانش خود فضای سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثر بخش بین مردم و سازمان ها را فراهم می کنند انکار ناپذیر است.
 
استادان بسیاری در باب روابط عمومی سخنانی از سر دانش و تجربه به یادگار گذاشته اند اما فارغ از هر تعریف و تمجیدی امروز روابط عمومی دیگر یک سامانه تشریفاتی نیست بلکه بعنوان یک فلسفه مدیریتی به دنبال به ثمر نشاندن اهداف عالیه انسان مداری در سازمان هاست و رنج و کسالت بروکراسی های اداری را با معنای انسان مداری عوض می کند.
 
روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا همه با هم یک بار دیگر با بازبینی واحدهای روابط عمومی ، به تقدیر از نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف این عرصه همت بگماریم و زمینه اعتلای روز افزون این رسالت را فراهم آوریم.
 
بی شک پیشرفت های اخیر روابط عمومی دانشگاه در کسب عناوین برتر استان مرهون نگاه تیزبینانه و تلاش و پیگیری های همکاران مان در واحدهای تابعه زیرمجموعه دانشگاه بوده است.
 
در پایان یک بار دیگر این روز را به تمامی همکارانم تبریک گفته و برای آنان سلامت، پیروزی و سربلندی را آرزومندم.
 
حسین کریم
رییس دانشگاه
 
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.