سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

در روانسر 34 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار روانسر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت مایه شادی و امید دوستان بوده و یاس و ناامیدی دشمنان نظام را در پی خواهد داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین ویسمرادی در آستانه برگزاری انتخابات 29 اسفند، اظهار کرد: در مباحث سیاسی آشکارترین حلقه پیوند، مشارکت و مشروعیت هر نظامی انتخابات است و این سازوکاری که در نظام ما فراهم شده و بر اساس ضوابط قانونی و با مشارکت و رای مردم سران مملکت انتخاب می‌شوند، در هیچ جای دنیا به این نحو دیده نمی‌شود.

فرماندار روانسر با تاکید بر اهمیت انتخابات از نظر قانون اساسی و مقام معظم رهبری، آن را از مطالبات جدی مردم عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات‌ باعث امید دوستان و مایه ناامیدی دشمنان نظام خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه از اسفند سال گذشته اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده، اظهار کرد: برای شهرستان روانسر 79 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد 24 شعبه آن شهری و مابقی روستایی خواهد بود.

ویسمرادی ادامه داد: در شهرهای روانسر و شاهو 24 شعبه ثابت شهری کار اخذ رای از مردم را بر عهده خواهند داشت و در روستاها نیز 55 شعبه ثابت و سیار روستایی در نظر گرفته شده است.

وی با پیش بینی اینکه تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در این شهرستان به 34 هزار نفر می رسد، یادآور شد: در شهرستان روانسر برای هر 420 نفر یک شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

فرماندار روانسر با اشاره به اینکه هم اکنون کاندیداهای شورای شهر و روستا مشغول برنامه‌های تبلیغاتی خود هستند، این شهرستان را آماده برگزاری انتخاباتی پرشور عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.