سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس سرمربی لیگ برتری با 3 ستاره

سرمربی تیم فوتبال استقلال به نظر برای جذب بازیکن با 3 ستاره لیگ برتر تماس داشته است.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این طور که از شواهد پیداست علیرضا منصوریان بعد از اتمام لیگ برتر و قبل از بازی با العین امارات خودش دست به كار شده تا بازیكنان مد نظرش را جذب كند. 

البته منصوریان در آخرین صحبت های خود اعلام کرده که خودش و نزدیکانش هیچ گونه مذاکره ای با هیچ بازیکنی نداشته است .اما به نظر می رسد این مربی تماس هایی را با گزیینه های مورد نظرش داشته است.

رامین رضاییان،ساسان انصاری و محمد شاد کام بازیکانی هستند که شنیده می شود سرمربی استقلال برای مذاکره با آنها تماس مستقیم برقرار کرده اما هر کدام به هر نحوی حاضر به حضور در استقلال نشده اند .

رضاییان از جمله بازیکنانی است که به نظر به دلیل رودربایستی با منصوریان نتوانسته پاسخ درستی بدهد اما این بازیکن از همان ابتدا جوابش منفی بوده است.
 
ساسان انصاری بازیکن فصل گذشه پرسپولیس که هنوز دلش با این تیم است و نتواسته راهی استقلال شود و در پایان محمد شادكام که قراردادش هم با نفت آبادان به اتمام رسیده و در حال حاضر او بازیكن آزاد محسوب می‌شود. 
 
اما از طرفی بهتر است بداینم منصوریان شجاعیان، پهلوان، شهباززاده ، بیت‌سعید ،تبریزی ،مصلح ماشاریپوف و دو بازیکن ازبکی دیگر را نیز از جمله جپاروف می خواهد که هنوز وضعیت نهایی حضور این بازیکنان در استقلال مشخص نشده است .

شجاعیان و پهلوان به ترتیب با گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان قرارداد دارند اما سجاد شهباززاده ، حسن بیت‌سعید و تبریزی بازیكن آزاد محسوب می‌شوند. نكته جالب آنكه برانكو ایوانكوویچ، سرمربی پرسپولیس هم داریوش شجاعیان را می‌خواهد و در حال حاضر این بازیکن در راه پرسپولیسی شدن است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.