سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آخرین‌ اخبار از ساخت سریال حضرت موسی (ع)/ حساسیت ویژه‌ای روی این پروژه داریم

جمال شورجه گفت: این روزها صدا و سیما درگیر انتخابات است و ما جلسه‌ای نداشته‌ایم، اما ...

جمال شورجه کارگردان پروژه تلویزیونی «حضرت موسی (ع)» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ساخت این سریال گفت:  این روزها صدا و سیما درگیر انتخابات است و ما جلسه‌ای نداشته‌ایم، اما در ماه‌های قبل چهار جلسه درباره بودجه این پروژه با مدیران اقتصاد سیما داشتیم. در این جلسات آقای میرعلایی تهیه‌کننده سریال حضرت موسی (ع)، بودجه تمام عوامل را به تفکیک‌ ارائه دادند.

وی ادامه داد: البته نظر سازمان این بود که برآورد مالی این پروژه به استانداردهای سیما نزدیک نیست. به همین خاطر ما این مسئله را در اختیار سازمان صدا و سیما گذاشته‌ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

کارگردان «سی و سه روز» عنوان کرد: در قرآن کریم درباره حضرت موسی(ع)  1000 آیه آمده است. بیشترین تعداد معجزات در زندگی حضرت موسی (ع) اتفاق افتاده است. برای همین حساسیت ویژه‌ای روی این پروژه داریم. از طرفی فیلم های متعددی درباره حضرت موسی (ع) در دنیا ساخته شده است و باید اثر با ارزش‌تری نسبت به تولیدات قبلی  دنیا داشته باشیم.

شورجه خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای انتخاب بازیگران سریال «حضرت موسی (ع)» نمی‌توان زمان مشخصی ارائه داد و هنوز بازیگران را انتخاب نکرده ایم‌.
 
 

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.