سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

واگذاری تماشاخانه زرند به انجمن هنرهای نمایشی کرمان

طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان زرند و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان تماشاخانه زرند به انجمن هنرهای نمایشی این استان واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین امیری خامکانی، نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه تماشاخانه زرند، دومین تماشاخانه از مجموعه شش تماشاخانه ای است که در استان ساخته شده است، گفت: ساخت این تماشاخانه ها طی تفاهم نامه ای بین استاندار کرمان و وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۴ مورد موافقت قرار گرفته بود.
وی با اشاره به لزوم گسترش زیر ساخت های حوزه فرهنگ و هنر افزود: ایجاد شرایط مناسب برای اهالی فرهنگ و هنر می تواند زمینه تولید آثار فاخر را بیش از پیش فراهم کند.
حبیب الله خنجری، فرماندار زرند نیز در این جلسه با اشاره به تعامل مناسب هنرمندان با اداره ارشاد شهرستان زرند گفت: همراهی و ارتباط مناسب دو سویه ای که در این شهرستان شکل گرفته، یکی از عوامل موثر در رونق فعالیت های فرهنگی و هنری زرند است.
وی افزود: رونق فعالیت های فرهنگی و هنری و تولید آثار فاخر، باعث کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی خواهد شد؛ به همین دلیل بر گسترش زیر ساخت های فرهنگی تمرکز کرده ایم.
عبدالرضا قراری، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان گفت: ورود هنر نمایش استان به حوزه حرفه ای را آغاز کرده ایم که یکی از الزامات این رویکرد، افزایش فضاهای حرفه ای و زیرساخت های ارائه آثار نمایشی است.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.