سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

انتخابات اقتدار ملی ایران را تقویت می‌کند

حضور پر شور مردم در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را تقویت و دشمنان انقلاب و اسلام را در اجرای برنامه‌ها و اهداف خود در مسیر مقابله با گفتمان و پیام انقلاب نا امید می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی تجدید بیعت مردم ایران اسلامی با راه و منطق امام راحل و خط مشی مقام معظم رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس در هر عرصه است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به رهبر خود و ارزش‌های اسلامی و انقلابی کشور لبیک می‌گویند تا منش ولایتی خود را در پای صندوق رأی به جهانیان اثبات کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به انتخابات شورای شهر گفت: کاندیدای شورای قبل از تأکید و حرکت در مسیر حزب گرایی و ایجاد فضای انحصاری تبلیغات خود در عرصه رقابت‌های انتخابات با ملاک قرار دادن قانون و توجه به نیازهای کشور در عرصه اشتغال و تولید و فرهنگ مطابق با اولویت‌های جامعه و خط مشی مقام معظم رهبری در جهت عمران و توسعه و پیشرفت کشور قدم بردارند.
 
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.