سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

فضای انتخابات بهار سیاست ورزی است

استاندار کرمانشاه گفت: امروز رای تک تک مردم از روستاییان گرفته تا مردم شهر و پیر و جوان مهم و حضورشان در انتخابات ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی از فضای انتخاباتی کنونی کشور به عنوان بهار سیاست ورزی در ایران یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه سه روز تا انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده و در این روزها بازار مناظره و رقابت بین کاندیداها بسیار داغ است، اظهار کرد: گاهی برخی از اینکه در مناظرات محدوده اخلاق رعایت نمی‌شود نگرانند، اما اگر این لایه ظاهری را کنار بگذاریم می‌بینیم در دل این مناظرات کسانی که قرار است امور کشور را در دست بگیرند به خوبی به مردم شناسانده می‌شوند و لایه‌های پنهان زندگی آنها در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.


وی تاکید کرد: نتیجه دیگر مناظرات این است که افرادی که بخواهند پا در عرصه سیاست بگذارند خواهند دانست کارنامه خودشان و اطرافیانشان در معرض دید مردم قرار می‌گیرد و باید بیشتر مراقبت باشند.

استاندار کرمانشاه از اهمیت انتخابات ریاست جمهوری هم یاد کرد و ادامه داد: اولین نکته حضور مردم است، زیرا مردم سالاری و حضور آنها در تعیین سرنوشت کشور از مهمترین شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه توسعه کشور از مسیر فرهنگ می‌گذرد، اظهار کرد: اگر امروز برخی کشورها که با مسیر توسعه را آغاز کردند از ما جلوتر هستند به دلیل توجه بیشتر آنها به موضوع فرهنگ است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه نیز از نظر قدمت فرهنگی جایگاه ویژه‌ای دارد، اما اگر مشکلاتی داریم که گاهی مانع توسعه می‌شود، بخشی از آن ناشی از مسائل فرهنگی است.

رازانی با بیان اینکه کرمانشاه فرهنگ متفاوتی نسبت به استان‌های مرکزی و دیگر نقاط کشور دارد، عنوان کرد: برای مثال مردم منطقه ما هرچه تولید کنند مصرف می‌کنند و به همین جهت ثروت اندوزی نداریم.

وی معتقد است، این شرایط باعث شده از نظر شاخص‌های اقتصادی جزو 20 استان پایین و دهک سوم کشور باشیم.
 
انتهای پیام/ز



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.