سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

روابط عمومی موجب جلب مشارکت و همدلی می شود

روابط عمومی تاثیر بسزایی در جلب مشارکت و همدلی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تبریک فرارسیدن 27 اردیبهشت روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» به همه تلاشگران و فعالان این عرصه گفت: روابط عمومی پل امین ارتباطی میان دولت و ملت است.
 
در پیام علی اوسط آمده است:

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز «روابط عمومی و ارتباطات» نامگذاری شده که بیانگر جایگاه ارزشمند و نقش برجسته روابط عمومی ها در فعالیت های درون سازمانی و برون سازمانی است.
 
در ادامه این پیام آمده است: توجه به اهمیّت کارکرد روابط عمومی ها به عنوان پل امین ارتباطی میان دولت و ملت و شبکه هوشیاری که با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام سروکار دارد و همچنین به عنوان یکی از بسترها و ظرفیت های اطلاع رسانی خدمات نظام به جامعه می تواند تاثیر بسزایی در جلب مشارکت و هم افزایی همه سلایق، پاسخگویی به دغدغه های شهروندان، تقویت اعتماد، همدلی و همفکری داشته باشد.
 
در این پیام آمده است: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، توفیق روز افزون همه فعالان این عرصه را در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حضرت احدیت مسئلت دارم.

 
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.