سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان:

بسيج، بنای مستحكم اقتدار و عظمت ايران اسلامي است

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت : بسيج، بناي مستحكم اقتدار و امنيت ايران اسلامي است كه در سرزمين آفتاب استقلال، خودكفايي و شكوفايی با انديشه والای معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) بنا نهاده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ محمدسلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت:دامنه بسیج از ابتدای تأسیس آن تا کنون همه اقوام و نژادها و زبانهای محلی مختلف در سراسر ایران اسلامی را دربر گرفته و همواره عضویت در بسیج و بخشهای مختلف، ساختار آن مجرا و کانالی برای اتصال قومیتها و اقلیتها به بدنه حاکمیت ملی کشور بوده است ضمن آنکه برنامه های بسیج با ویژگی های خاص آن برای هر محل و هر قومیت، فرصتی برای تجدید حیات و بقای فرهنگهای بومی و محلی بوده اند.

وی اظهار کرد: بسیج میعادگاهی است برای کبوتران سرخ دلی که دل هایشان برای پرواز در اوج می تپد و بسیجی همان کبوتر سرخ دل است بسیج، بر اساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن، این است که از اعتقاد میلیون ها انسان برخاسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد:زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم سو می بینند، به بسیج گرایش می یابند. ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت، ویژگی های بسیجی اند که در دامن فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده اند.

وی یادآورشد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیله خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

انتهای پیام/ د

اقتدار و عظمت ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.