سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

مردم انتخاب خدایی داشته باشند

مردم انتخابشان را خدایی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،امام جمعه زابل گفت: انتخابات در 29 اردیبهشت ماه جاری به خاطر اینکه هم مردم باید رئیس جمهور را انتخاب کنند و هم باید برای انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر و روستا رای بدهند، حائز اهمیت است.
 
حجت‌الاسلام کیخا افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای باید به صورت پرشور باشد تا باعث اقتدار و امنیت نظام گردد و مشت محکمی بردهان استکبارجهانی باشد.
 
وی انتخاب افرادی اصلح در شوراها و همچنین فردی شایسته ریاست جمهوری را دومین دلیل اهمیت انتخابات در29 اردیبهشت ماه جاری عنوان کرد و افزود: مردم باید برای رای دادن در هر دو انتخابات بر روی افراد، چه به لحاظ تفکر، چه به لحاظ اعتقاد و ایمان به خدا و...، مطالعه کنند و در واقع فردی اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب و برای شورا نیز افرادی شایسته را انتخاب نمایند.
 
وی در ادامه گفت: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب باید برای خدا باشد و درواقع انتخابشان خدایی باشد.
 
امام جمعه زابل اضافه کرد: حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رای باید حضوری حداکثری و خالصانه و بدور از هرگونه حاشیه‌ای باشد.
 
حجت الاسلام کیخا افزود: حضور پرشور مردم درپای صندوق‌های رای نه تنها باعث اقتدار نظام می‌شود بلکه مردم سالاری دینی را در پای صندوق‌های رای به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان می‌فهماند که دل مردم چقدر برای نظام و انقلاب میتپد.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.