سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

حضور دانشجويان دانشگاه سمنان در المپياد علمی دانشجويی كشور

بيست و هفت نفر از دانشجويان دانشگاه سمنان در بيست و دومين دوره المپياد علمي دانشجويی كشور شركت كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛عباس هنربخش رئوف رئیس دانشگاه سمنان گفت: در اين المپياد دانشجويان دانشگاه سمنان در قالب قطب سه به مركزيت دانشگاه فردوسی مشهد با دانشجویانی از دانشگاه‌های چهار استان خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبی و استان سمنان با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود : در اين المپياد 400 شركت كننده از قطب سه در 19 رشته و 79 آزمون مربوط به اين رشته ها در دو نوبت صبح و عصر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه از هر رشته حداكثر پنج نفر به مرحله كشوری راه مي‌يابند تصریح کرد : آزمون مرحله كشوری این رقابت‌ها نیز در تيرماه 96 در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 15 نفر اول هر رشته مستقيما به دوره كارشناسي ارشد راه می يابند ادامه داد: دانشجويان سال سوم و چهارم مي‌توانند از هر دو طريق متمركز و غير متمركز در المپياد شركت کنند.

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه نفرات اول تا سوم امتيازات بسيار بيشتری داشته و از مزاياي بنياد نخبگان بهره‌مند می‌شوند افزود : ضمنا نفرات اول تا پنجم سه رشته شيمي، آمار و رياضي به المپياد بين المللي راه می‌یابند.

وی اظهار داشت : دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه سمنان قبل از اعزام دانشجويان به اين المپياد نشستی را با حضور معاون آموزشي و تحصيلات تكميلی دانشگاه سمنان و دانشجويان ممتاز اعزامی به مرحله اول بيست و دومين دوره المپياد علمی-دانشجويی كشوری برگزار کرد.

رئیس دانشگاه سمنان از برنامه‌ريزی دانشگاه برای افزايش ارائه خدمات به دانشجويان ممتاز در سال تحصيلي آتي خبر داد و گفت: در نشستی كه با حضور دانشجویان اعزامی برگزار شد، انتقادات و پيشنهاداتی دانشجويان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ذ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.