سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تعویض شناسنامه های مخدوش بدون نوبت

مدیر کل ثبت احوال استان از تعویض شناسنامه های مخدوش بدون نوبت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات این اداره کل آمادگی لازم را برای تعویض شناسنامه هایی که به عللی از جمله مستعمل و ناخوانا بودن، غیر قابل استفاده شدند در کمترین زمان را دارد.
 
محمود علیپور افزود: متقاضیان در شهرستان همدان باید به دفاتر پیشخوان منتخب خدمات ثبت احوال مراجعه کنند.
 
وی اضافه کرد: همچنین در سایر شهرستانها متقاضیان با مراجعه به ادارات ثبت احوال می توانند نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.
 
علیپور افزود: به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اینگونه شناسنامه ها خارج از نوبت صادر و تحویل متقاضی می شود.
 
مدیرکل ثبت احوال استان همدان اظهارکرد: اسامی دفاتر پیشخوان یاد شده در سایت اداره کل ثبت احوال استان همدان به نشانی www.sabteahval-hm.ir قابل مشاهده است.
 
علیپور افزود: افرادی که تا پیش از این تاریخ تقاضایشان را به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت ارائه داده اند می توانند برای دریافت شناسنامه خود مراجعه کنند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
داود
۲۲:۴۹ ۱۳ دی ۱۳۹۷
1ساله دنبال شناسنامه خط خورده خودم به دفتر پیشخوان .ثبت احوال. دادسرا هر جا که فکرشو بکنی رفتم هنوز موفق نشدم طرف ده تا شناسنامه میگیره برای ما رو نمیدن اونم کپی شناسنامه هم هست بقیه مدارکم هست بازم میگن بعد شش ماه 150000 هزار تومن هم گرفتن
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
دروغه من که برای تعویض شناسنامم که پاره شده هم دفتر پیشخوان رفتم هم ثبت احوال هردوشونم گفتن بعد از انتخابات