به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات این اداره کل آمادگی لازم را برای تعویض شناسنامه هایی که به عللی از جمله مستعمل و ناخوانا بودن، غیر قابل استفاده شدند در کمترین زمان را دارد.
محمود علیپور افزود: متقاضیان در شهرستان همدان باید به دفاتر پیشخوان منتخب خدمات ثبت احوال مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: همچنین در سایر شهرستانها متقاضیان با مراجعه به ادارات ثبت احوال می توانند نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.
علیپور افزود: به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اینگونه شناسنامه ها خارج از نوبت صادر و تحویل متقاضی می شود.
مدیرکل ثبت احوال استان همدان اظهارکرد: اسامی دفاتر پیشخوان یاد شده در سایت اداره کل ثبت احوال استان همدان به نشانی www.sabteahval-hm.ir قابل مشاهده است.
علیپور افزود: افرادی که تا پیش از این تاریخ تقاضایشان را به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت ارائه داده اند می توانند برای دریافت شناسنامه خود مراجعه کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.