سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری محفل شعر 'گل' در گلپایگان

محفل ادبی شعر ' گل ' دوشنبه شب همزمان با هفته فرهنگی در شهرستان گلپایگان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این برنامه 12 نفر از شاعران برگزیده،سرودهای خود در باره مفاخر،علما، شهدا، فرهنگ و تمدن، پیشینه تاریخی مذهبی، طبیعت و دیگر ویژگی های بارز دیار کهن گلپایگان را در تالاراندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان قرائت کردند.
 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان عصر دیروزدر این آیین گفت: هفته فرهنگی این شهرستان از 25 تا 31 اردیبهشت تصویب شده است و امسال اولین هفته برگزاری این رویداد فرهنگی در این خطه است.
 
هادی بیاتی افزود: با توجه به مصادف شدن هفته فرهنگی شهرستان گلپایگان با تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری، مقرر شد برنامه های مختصری امسال دراین هفته اجرا شود و در سال های آتی این رویداد فرهنگی با قوت و گستردگی بیشتر ادامه یابد.
 
دبیر ستاد هفته فرهنگی شهرستان گلپایگان نشست مقدماتی بزرگداشت آیت الله ملا زین العابدین گلپایگانی معروف به 'حجت الاسلام' ، بر گزاری محفل شعر 'گل'و برپایی نمایشگاه صنایع دستی را از برنامه هفته فرهنگی این شهرستان با همکاری اعضای ستاد و کمیته ها در سال 96 برشمرد.
 
وی همچنین گفت:نمایشگاهی نیز از 37 عکس منتخب 'مسعود وحیدی' از عکاسان خوش ذوق گلپایگان با موضوع اماکن تاریخی مذهبی، طبیعت و نجوم در حاشیه محفل شعر 'گل' بمناسبت هفته فرهنگی در محل این اداره برپا شد.
 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان 'در ادامه، ازافتتاح سینما در آینده نزدیک درسالن اندیشه این اداره خبر داد و گفت: پیش بینی شده در اولین هفته پس از انتخابات
 
پیش رو، این رویداد فرهنگی به عنوان یکی از مطالبات مردم اجرایی شود.
برنامه محفل ادبی شعر'گل' باحضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه برگزار شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.