سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابهای زندگی باید هدایت گر افراد به سوی مسیر الهی باشند

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: حضور در انتخابات برای دانش آموزان به معنای بلوغ سیاسی است و باید انتخابها افراد را به مسیر الهی نزدیک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قدرت اله قاسمی در همایش سلسله برنامه‌های فصل شکفتن "اولین انتخاب سرنوشت ساز من" در دبیرستان و پیش دانشگاهی فاطمیه در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه افزود: انسان بهترین مخلوق خداوند است پس باید انتخاب‌های بهترین نیز داشته باشد، انتخابهای بهترین انسان را به سوی کمال رهنمون می‌کند.

وی با بیان اینکه افق زندگی جامعه انسانی بر اساس انتخاب صورت می‌گیرد بیان کرد: زندگی اجتماعی با حضور عرصه انتخابات وارد مرحله جدیدی می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: انتخابات راه مرسوم مدنی برای توزیع قدرت در کشور است و با حضور حداکثری اقتدار ملت و کشور ایران را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه همواره باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرد افزود: حضور فراگیر در پای صندوقهای رای یک اصل است که نباید فراموش شود.

قاسمی اظهار کرد: به هر میزان در انتخابات حضور شایسته داشته باشیم به همن میزان در دیپلماسی از قدرت چانه زنی بیشتری برخوردا خواهیم بود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان همچنین در مراسم مشابهی در دبیرستان الزهرا حضور یافت.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.