سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در قالب تفاهم نامه؛

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان بنادر و دیانوردی با یکدیگر همکاری می‌کنند

تفاهم نامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان بنادر و دریانوردی در راستای ایجاد و تقویت زمینه‌های همکاری و تبادل اطلاعات و تجربیات دو طرف منعقد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان بنادر و دریانوردی منعقد و به امضای احمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و محمد سعید نژاد، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی رسید.
 
این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از توانمندی فنی و علمی بین سازمان بنادر و دانشگاه امیرکبیر امضا شده است. ایجاد و تقویت زمینه همکاری مشترک، تبادل اطلاعات و تجربیات، ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی، مدیریت مالی، بهره‌وری، مدیریت ریسک، ایمنی و محیط زیست از اهداف و موضوعات این تفاهم‌نامه است.
 
«انجام پروژه‌های برون‌سپاری سازمان بنادر توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب قراردادهای تحقیقاتی و پژوهشی»، «حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان دانشگاه در قالب پایان‌نامه‌های مرتبط از سوی سازمان بنادر پس از تصویب عنوان پروژه از سوی دو طرف شناسایی و تعریف پروژه‌های تحقیقاتی»، «طراحی، برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی مورد نیاز سازمان توسط دانشگاه» از اهداف این تفاهم نامه محسوب می‌شوند.
 
«شناسایی و تعریف پروژه‌های تحقیقاتی و برگزاری سمینار‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی در سطح ملی و منطقه ای»، «امکان استفاده از تجهیزات و امکانات مورد نیاز طرفین به منظور تامین خدمات علمی و آزمایشگاهی»، «اولویت دهی به چاپ و نشر مقالات علمی و پژوهشی ارسالی از جانب طرفین تفاهم نامه پس از انجام داورهای علمی در نشریات علمی، پژوهشی و تخصصی دانشگاهها» و «امکان استفاده از تجهیزات و امکانات مورد نظر طرفین» از دیگر زمینه‌های همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان بنادر به شمار می‌رود.
 
این تفاهم‌نامه به مدت ۳ سال معتبر است و در صورت تداوم فعالیت‌های مشترک و تمایل طرفین قابل تمدید است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.