سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرسلیم:

دولت یازدهم در مهار قاچاق ناتوان ظاهر شد

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت یازدهم در مهار قاچاق ناتوان ظاهر شد و راه ورود واردات بی رویه را باز کرد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سید مصطفی آقا میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر دوشنبه در ادامه سفر های تبلیغاتی خود امروز در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه با بیان اینکه به نظر ما چاره حل مشکلات کشور جز به دست کسانی که اهل شناخت و تجربه باشند میسر نمی شود افزود: دولت یازدهم تمام فرصت های موجود در زمینه های مختلف اجتماعی و کشاورزی را سوزاند. شروع حاشیه نشینی، اعتیاد و مفاسد موجود حاصل بی تدبیری شما دولتی ها است.
 

میر سلیم ادامه داد: دولت یازدهم در مهار قاچاق ناتوان ظاهر شد و راه ورود واردات بی رویه را باز کرد و با این کار باعث شد جوانان متخصص و متعهد ما بیکار بمانند و خانواده ها از هم بپاشند.

وی با اشاره به موضوع دریاچه ارومیه گفت: شما می گویید که ما دریاچه ارومیه را احیا کردیم در صورتی که خداوند رحم کرد و باران بارید و باید شما دولتی ها شکرگزار خداوند باشید.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: کارها را باید به صورت علمی و تخصصی انجام داد و در این موضوع مهم نیز باید به دنبال علل علمی خشک شدن دریاچه ارومیه بود.

وی با اشاره به این که بر این باور هستیم که هنوز هم به کمک جوانان برومند می توان کشور را نجات داد گفت: احترام گذاشتن به جوانان و درک کردن آنها و گوش کردن به حرفشان عامل موفقیت کشور خواهد بود.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: من شعار نمیدهم و دنبال رای جمع کردن هم نیستم و معتقد هستم که نجات کشور با دانش ، تعهد و کوشش خستگی ناپذیر جوانان امکان دارد.

میر سلیم با بیان این که رکود یک پروسه اجتناب ناپذیر است ادامه داد: نود درصد قاچاق برای خود دولت است و خود دولتی ها می گویند که ما در سال ، قاچاقی به ارزش بیست و پنج میلیارد دلار داریم.

وی با انتقاد از روند مناظرات انتخاباتی هم بیان کرد: در مناظره اول به‌عنوان اولین نفر به تریبون رفته و پاسخ دادم اما بعد از من به همدیگر تاختند که من بهت‌زده شدم! چرا که سال‌ها در حزب موتلفه آموخته‌ایم که چگونه به‌هم احترام بگذاریم و چگونه بایکدیگر صحبت بکنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: مناظره دوم به خیر گذشت اما در مناظره سوم عده‌ای آبروی نظام را بردند و شرایطی که نمی‌توان همه اسناد را رو کرد و یا پاسخ داد سبب ایجاد شبهه در افکار عمومی می‌شود که مردم را از نظام مایوس می‌کند که به این نوع مناظره افشاگری غیر شرعی می‌گویند.

 
انتهای پیام/م
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
هر کی یه چیزی میگه
ابوالفضل
۲۱:۰۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
روحانی پر