سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

انتخابات سرمنشا امنیت پایدار در کشور است

بخشدار کندوان میانه با اشاره به اینکه در منطقه ای حساس و ناامن واقع شده ایم اما به برکت وجود رهبری و پشتیبانی مردم از امنیت برخوردار هستیم گفت: سرمنشا امنیت پایدار در کشور برگزاری 35 انتخابات گذشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمود زرین  در جمع سرکاربران و کاربران رایانه در انتخابات آتی گفت: انقلاب ما با انتخابات آغاز شده و با برپایی انتخابات مختلف همه ساله بر اقتدار و امنیت کشور افزوده می شود.
وی گفت: امیدواریم در انتخابات 29 اردیبهشت نیز شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم باشیم تا نعمت امنیت و آرامش در کشور ما خدشه دار نشده و نظام ما بتواند با پشتیبانی همواره مردم به اقتدار روز افزون در صحنه های بین المللی و جهانی دست یابد.
وی شوراها را حکومت مستقیم مردم عنوان کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم تعیین کننده سرنوشت کشور هستند و انتظار می رود با انتخاب اصلح ترین بتوانیم در تعیین سرنوشت خود، شهر و کشورمان مثمر ثمر واقع شویم.
بخشدار کندوان در ادامه با بیان اینکه مسئولیت سرکاربران و کاربران اینترنتی از حساسیت ویژه ای برخوردار است، انجام وظیفه با دقت نظر لازم از سوی آنان را خواستار شد.
وی گفت: شما به عنوان امانتداران انتخابات نباید در روز انتخابات به بحث انتخابات ورود کنید زیرا دخالت عین بی قانونی و ظلم بوده و در دین و قانون اسلامی ایران بر حفظ این امانت تاکید شده است.
زرین به اقدامات و آموزش هایی که کاربران باید به آن واقف باشند اشاره و برلزوم دقت و تسلط کاربران بر ریزترین موضوعات آموزشی تاکید کرد.
وی گفت: آموزش کافی سبب خواهد شد تا اعضا و کاربران اجرایی در شعبه ها سردرگم نشوند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.