سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حضور در انتخابات وظیفه ای ملی، دینی و تقویت کننده اقتدار کشور است

فرماندار اردستان گفت: حضور در عرصه انتخابات علاوه بر عمل به تکلیف دینی و ملی تقویت کننده اقتدار و انسجام کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور عصر امروز در همایش تجلیل از 260 نفر فرزندان ممتاز فرهنگیان اردستان در کانون شهید مفتح این شهرستان گفت: مردم متدین و انقلابی ایران طی 38 سال گذشته با حضور خود در صحنه های مختلف بویژه در عرصه انتخابات و انتخاب افراد اصلح نقش موثری در پیشبرد هدف های نظام اسلامی داشته اند.
 
وی با بیان این که یکی از ویژگی ها و شاخص های مهمی که مورد توجه همگان بوده فرهنگ ایرانی اسلامی است تصریح کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف نتیجه و آثار استعدادهای درخشان این خطه بوده است.
 
فرماندار اردستان گفت: یکی از بارزترین ویژ گی های شهرستان اردستان وجود مردم با سواد و با فرهنگ است و امروز شاهد تجلیل از دانش آموزان ممتازهستیم که مورد تقدیر قرار گرفته و روزی از چهره های نخبه استان و کشور خواهند شد.
 
غیور حضور دانش آموزان در انتخابات پیش رو برای آینده مدیریت شهر و کشور رامهم دانست و افزود: دانش آموزان با حضور خود می توانند به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنند.
 
وی تاکید کرد: باید به دور از هر نگاه و نگرش سیاسی به تکلیف خود عمل کرده و با شناختی که از کاندیداهای شورا و ریاست جمهوری دارید اصلح را انتخاب کنید.
 
غیور با اشاره به اینکه هر رای در سرنوشت شهر و کشور تاثیر گذار خواهد بود خاطر نشان کرد: روز جمعه 29 اردیبهشت با حضوری پرشور در پای صندوق های رای گیری چشم دشمنان نظام را کور و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.