سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آغاز برنامه های هفته روابط عمومی از 27 اردیبهشت ماه

برنامه های هفته روابط عمومی از ٢٧ اردیبهشت ماه تا 2 خرداد در استان فارس اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود عطایی نژاد
مسئول ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی از اجرای برنامه های هفته روابط عمومی دراین هفته خبر داد و گفت: برنامه های هفته روابط عمومی از ٢٧ اردیبهشت ماه تا ٢خرداد در استان فارس اجرا می شود.

عطایی نژاد افزود: پس از جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات ارایه شده از سوی اساتید و فعالان روابط‌عمومی، عناوین روزهای این هفته در سال ٩٦ تعیین و به سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این نام گذاری ها بر اساس شعار سال، مفاهیم فرهنگی، مسئولیت های اجتماعی، اخلاق و سواد رسانه ای و نیازهای حرفه ای روابط عمومی ها شکل گرفته و بر همین اساس ویژه برنامه هایی برای پاسداشت این هفته برنامه ریزی شده است.

عطایی نژاد اظهار داشت: برنامه های همچون دیداربا تولیت محترم آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام، سومین نشست روابط عمومی و رسانه، اهدا خون، پیاده روی صبحگاهی، شرکت در انتخابات، ملاقات با جانبازان قطع نخاعی و بازدید از یکی از کارخانجات صنعتی از اهم برنامه های پنجمین هفته روابط عمومی است.

گفتنی است، فعالان روابط‌عمومی نهادها، سازمانها و شرکتهای خصوصی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه‌های یاد شده با شماره ٠٩١٧٧١١٧٥١٢ تماس حاصل کنند.    
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.