سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برگزاری جشن ملی در شبکه فارس

جشن ملی شبکه فارس در روز انتخابات برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به تولید و پخش برنامه های ویژه انتخابات در یک فضای متنوع گفت: 15 تیم تولیدی در 12 نقطه شیراز و شهرستان ها مستقر می شوند و حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای را در قاب تلویزیون به تصویر می کشند.
 
وی بیان کرد: در این ویژه برنامه خانواده شهدا، ورزشکاران، هنرمندان، خوانندگان، اساتید دانشگاه، علما و مسئولان حضور دارند و مسابقه بزرگ حماسه حضور به صورت پیامکی طراحی و اجرا می شود.
 
سهرابی با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال بسته های خبری ویزه روزانه 25 دقیقه در بخش های خبری صدا و سیما پخش می شود، افزود: در روز انتخابات شهرستان های آباده، جهرم، داراب، فسا، کازرون و لار این روز بزرگ را انعکاس و به تصویر می کشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گزارش خبری خبرنگاران آزاد شهرستان های مختلف استان را از برنامه های این مرکز  برشمرد و تصریح کرد:  این گزارش ها در صورت دریافت پخش  می شود شد و تمامی عوامل سیمای فارس با همراهی تیم های فنی و پشتیبانی از شب قبل شروع انتخابات تا پایان انتخابات تلاش  می کنند این رویداد بزرگ ملی را به سراسر جهان مخابره کنند.

سهرابی ادامه داد: برقراری ارتباط زنده با شبکه های سراسری در روز انتخابات و یک روز قبل از آن از برنامه های معاونت خبر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده معاونت خبر در روز انتخابات 8 گروه خبری به همراه 55 خبرنگار آزاد و 20 خبرنگار فضای مجازی در شهرستان ها خبر پوشش انتخابات را برعهده دارند.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای  مرکز فارس نیز  با استقرار 7 گزارشگر در سطح شهر و تیم خبرنگاران آزاد در شهرستانها و 4تیم برنامه ساز در استودیو از ساعت 7 صبح تا 23 حضور گسترده مردم فارس را پوشش می دهند.

وی اظهار کرد: سایت http://fars.irib.ir/entekhabat به منظور حضور مردم در انتخابات راه اندازی شده، و شامل انتشار اخبار انتخابات، معرفی ویژه برنامه های انتخابات صدا و سیمای مرکز فارس، انتشار موسیقی تصویر و  انتشار موسیقی تصویر با موضوع ملی است.
 گفتنی است برقراری ارتباط زنده از 12 نقطه در سراسر استان  و ویژه برنامه انتخابات به صورت همزمان از ساعت 7و 30 دقیقه تا 22 از شبکه فارس پخش می شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.