سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

۲۴ هزار واجد شرایط رأی دادن در شهرستان بن

۲۴ هزار نفر در شهرستان بن واجد شرایط رأی دادن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کمال اکبریان فرماندار بن گفت: ۲۴ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌باشند.

وی افزود: ۲۶ شعبه شامل ۲۵ شعبه ثابت و یک شعبه سیار در این شهرستان وظیفه اخذ آرای مردم را بر عهده دارد که شعبه‌های ثابت هم شامل ۱۲ شعبه شهری و ۱۳ شعبه روستایی است.

اکبریان اضافه کرد: حدود ۶۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، پشتیبانی و خدماتی در برگزاری این انتخابات در شهرستان بن فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۱۰۷ داوطلب برای انتخابات شورا‌های اسلامی در شهرستان بن ثبت‌نام کردند که ۵ نفر از این تعداد انصراف دادند و ۱۰۲ نفر تأیید صلاحیت شدند.

بن از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر بن با ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.