سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ ارسلان حسن‌پور با اشاره به اینکه صندوق امید تسهیلاتی را در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات روستایی پرداخت کرده است، اظهار داشت: تعداد یک‌‌هزار و 770 طرح در 452 روستا مورد حمایت صندوق بوده است که برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 300 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال 88 تا 92 تعداد 983 طرح کشاورزی در استان مبلغ 67 میلیارد و 218 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد، عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد 837 طرح کشاورزی مبلغ 161 میلیارد و 290 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است، بیان کرد: در سال 95 تعداد یک هزار و 8 طرح اشتغال‌زایی مبلغ 240 میلیارد و 470 میلیون ریال تسهیلات از سوی این صندوق دریافت کردند.

حسن پور با بیان اینکه نهادینه کردن ازدواج آسان یکی از راه‌های تسهیل این امر در جامعه است، عنوان کرد: در سال گذشته  تعداد 324 فقره وام به مبلغ 33 میلیارد و 100 میلیون ریال در استان پرداخت شد.

وی ابراز کرد: تولید و عرضه انواع صنایع دستی، احداث سفره خانه‌های سنتی، احداث مجموعه سوارکاری، اقامتگاه‌های بومی‌گردی، مجتمع خدمات رفاهی بین راهی،احداث انواع رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و تجهیز مجتمع‌های درمانی بخشی از فعالیت‌های صندوق امید در استان در حوزه صنایع دستی، گردشگری و خدماتی است و می‌توان از این فرصت‌های برای سرمایه‌گذاری در استان استفاده کرد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.