سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

همکاری یکهزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ابرکوه

بیش از یکهزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه مشارکت و همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سید نبی رسولی فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات ابرکوه  با بیان اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات بانشاط و سالم مهیا و فراهم است گفت: بستر لازم برای حضور حداکثری درانتخابات در کمال امنیت و آرامش مهیا شده است.

وی بابیان اینکه مردم این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری در روز 29 اردیبهشت ماه آمادگی کامل دارند افزود: نظام ما مبتنی بر جمهوریت و اصل دموکراسی است و نشانه بارز آن انتخابات و مشارکت مردم در آن است.

رسولی باتاکید براینکه مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات و صیانت از رأی مردم حق الناس است تصریح کرد: صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین وظیفه ذاتی واصلی عوامل اجرایی در فرایند برگزاری دو انتخابات پیش روست. 

فرماندار ابرکوه بابیان اینکه انتخابات حماسه سیاسی و مظهر آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: مردم باحضور حداکثری خود درانتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.

رسولی بابیان اینکه 31 هزار نفر در شهرستان ابرکوه واجد شرایط رای دادن هستندافزود: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد 105 شعبه اخذ رای ثابت و سیار درحوزه انتخابیه این شهرستان درنظر گرفته شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.

ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.