سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

شهرکرد میزبان جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین می‌شود

شهرکرد، میزبان پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین کشور می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمد میرزایی مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین کشور با شرکت گروه‌های هنری از استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، البرز و چهارمحال و بختیاری ۱۱ و ۱۲ آذر ماه امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره افزود: شرکت کنندگان باید آثار خود را تا ۳۰ خرداد به دبیرخانه جشنواره در اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری به نشانی شهرکرد خیابان شریعتی، جنب کلینیک امام علی (ع)، کد پستی ۸۸۶۴۶ - ۸۸۱۶۷ ارسال کنند.

میرزایی اضافه کرد: بازبینی آثار از ۲۰ شهریور امسال آغاز و تا ۱۱ آبان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های نمایش صحنه ای، خیابانی، کودک و نوجوان، آموزش و پژوهش، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

میرزایی گفت: برابرسازی فرصت‌ها برای معلولین در عرصه‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری، رشد دیدگاه همدلی و ارزش‌های مثبت فرهنگی، توانمند سازی معلولین، گسترش آموزش تئاتر و تئاتر درمانی برای افراد دارای معلولیت مبتنی بر فرهنگ غنی و اصیل اسلامی ایرانی، تأکید بر نگرش مثبت خانواده به فرزند دارای معلولیت و کمک به شکوفایی توانایی بالقوه معلولین از اهداف برگزاری این جشنواره است.

نمایش «گل گیس و چوپان» از استان چهارمحال و بختیاری در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین امید آفرین، حائز رتبه‌های برتر شد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.