سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته کوهستان:نتایج قابل قبولی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردیم

علیرضا ژاله گفت: با توجه به حضور رکابزنان کشورهای چین و ژاپن ورزشکاران کشورمان نتایج قابل قبولی را در مسابقات آسیایی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛علیرضا ژاله رئیس کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص نتایج کسب شده توسط رکابزنان کشورمان در مسابقات آسیایی چین گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و رکابزنان کشورمان توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند.
 
وی ادامه داد: مدال برنزی که تیم ملی در رشته"تیم رلی" بدست آورد از ارزش بالایی برخوردار است.ورزشکاران کشور چین و ژاپن مقام اول و دوم رشته تم رلی را کسب کردند که از قدرت های دوچرخه سواری آسیا هستند و توانستیم رقابت نزدیکی با آنها داشته باشیم.
 
رئیس کمیته کوهستان تصریح کرد: فرانک پرتوآذر توانست به افتخار بزرگی دست یابد و در قسمت بانوان دوچرخه سواری تاریخ سازی کند.وی با کسب مدال برنز رشته "تیم رلی" به عنوان اولین بانوی ایرانی که در مسابقات آسیایی مدال بدست آورد رسید.
 
ژاله خاطر نشان کرد: در رشته کراس کانتری ورزشکاران کشورمان توانستند مقام قابل قبول چهارمی را بدست آورند که بازهم بعد از رکابزنان کشور چین به این نتیجه دست یافتند و در کل نتایج خوبی را ورزشکاران ما کسب کردند.
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.