سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛رییس بسیج عشایر کشور:

جامعه عشایر کشور، پیشتاز در تحقق اقتصاد مقاومتی

رئیس بسیج عشایر کشور گفت:جامعه عشایر کشور، پیشتاز در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛سردار محمدی،رئیس بسیج عشایر کشور در همایش نکوداشت روز بسیج عشایری در روستای کلی و جبار بخش مرکزی قاین گفت: جامعه عشایری در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور مانند همیشه پیشتاز هستند.

وی افزود: تولید محصولات دامی ، کشاورزی و صنایع دستی اثبات کننده این ادعاست به طوری که با داشتن 24 میلیون واحد دامی،27 درصد گوشت قرمز کشور و با تولید 5 میلیون و 700 هزار تن محصولات کشاورزی، 35 درصد نیاز ایران به این محصولات را تولید می کنند.

رئیس بسیج عشایر کشور با بیان اینکه جامعه عشایری کشور، 10 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است،گفت: عشایر از نظر جمعیتی 2 درصد جمعیت کشور را دارند اما 55 درصد شهدا ایران از جامعه عشایری هستند.

سردار علی محمدی به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: حضور همه جانبه و مشارکت بالای مردم در این عرصه، تراز نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان ارتقاء می دهد.

سرهنگ پاسدار برات زاده فرمانده بسیج سپاه ناحیه قاین نیز با اشاره به فعالیت 2 هزار و 600 بسیجی در 16 پایگاه عشایری در این شهرستان گفت: عشایر شهرستان قاین 10 شهید و 10 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.