سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

امضای تفاهم نامه کانون پرورش و بانک مسکن شعب آذربایجان شرقی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیر بانک مسکن شعب آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری در محل شعبه مرکزی بانک مسکن استان امضا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یوسف زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: به منظور توسعه و تضمین فعالیت های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تفاهم نامه ای بین کانون پرورش استان و مدیر بانک مسکن شعب آذربایجان شرقی منعقد شد.
 
هادی یوسف زاده با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه به منظور ترویج سنت پسندیده پس انداز با دیدگاه آینده نگری و تامین مسکن و تقویت بنیه مالی کودکان و نوجوانان میان کانون پرورش استان و مدیر بانک مسکن شعب آذربایجان شرقی به امضا طرفین رسید.
 
یوسف زاده تصریح کرد: کانون پرورش فکری استان در برابر کودکان و نوجوانان رسالت خطیری بر عهده دارد و هدف از این تفاهم نامه نیز کمک به مسکن دار کردن کودکان و نوجوانان در آینده، فرهنگ سازی و آموزش کودکان ونوجوانان با موضوعات مرتبط با بانک و بانک پذیری آنها می باشد.
 
وی ادامه داد: افتتاح صندوق پس انداز مسکن برای کودکان، نوجوانان و جوانان، افتتاح آتیه طلایی برای تامین مالی آینده کودکان و نوجوانان، ترویج سنت پسندیده پس انداز با اجرای برنامه کارگاهی و کمک مالی و تامین بخشی از هزینه برنامه های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان از جمله تعهدات مدیر بانک مسکن شعب آذربایجان شرقی در این تفاهم نامه می باشد.
 
یوسف زاده در ادامه به تعهدات کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: تولید آثار فرهنگی، ادبی فاخر اعم از سرود، نمایش عروسکی، کتاب و ... برای ترویج فرهنگ پس انداز برای کودکان و نوجوانان، ثبت نام فرزندان کارکنان شعب بانک مسکن در مراکز هنری کانون در استان به مدت یکسال با تخفیف، برگزاری کارگاه های ویژه هنری، فرهنگی و ادبی برای خانواده ها و فرزندان کارکنان شعب بانک مسکن در مناسبتهای مختلف سال و ارائه تخفیف ویژه در زمینه خرید تولیدات فرهنگی کانون از جمله تعهدات کانون پرورش آذربایجان شرقی در این تفاهم نامه می باشد.
 
مدیر بانک مسکن شعب آذربایجان شرقی نیز از اجراي طرح بانك پذيري كودك و نوجوان، در اين بانك خبر داد و گفت: بانك مسکن با توجه به رسالت اجتماعي خود و با هدف ارزش نهادن به كودكان ونوجوانان و آشنايي آنان با بانك و مفاهيم ساده اقتصادي، رفتار پس انداز، مفهوم سرمايه گذاري و خدمات نوين بانكي، طرح بانك كودك و نوجوان را به اجرا در می آورد.
 
مهدی احمدی ادامه داد: برگزاري كلاس ها و برنامه هاي تفريحي- آموزشي براي آشنايي با رفتار پس انداز، بانك پذيري و همچنين رشد مهارت هاي مالي، اقتصادي در نسل جديد به زبان ساده، آمادگي نوجوانان براي شناخت و استفاده از خدمات بانكي در آينده و ارتقاي دانش مالي، اطلاعات بانكي و عمومي کودکان و نوجوانان از برنامه هاي آموزشي اين طرح است.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.