سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

راهیابی ۸۰ دانش‌آموز همدانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: از دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز راه یافته به مرحله استانی، ۸۰ دانش‌آموز موفق به ورود به مرحله کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس تجری گفت: سی و پنجمین دوره‌ی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان همدان با شرکت ۱۰۰ هزار دانش آموز در سطح مدارس استان در فروردین ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: از میان ۱۰۰ هزار دانش آموز شرکت کننده در مسابقات، ۳۲ هزار نفر به مرحله شهرستان و منطقه و دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز به تفکیک هزار و ۱۰۰ دانش آموز دختر و هزار و ۴۰۰ دانش آموز پسر به مسابقات استانی راه یافتند.

تجری بیان کرد: سی و پنجمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان در یازده رشته، قرائت، حفظ عمومی و ویژه، ترتیل، تفسیر، نهج‌البلاغه، اذان، احکام، انشاء نماز، صحیفه سجادیه و مفاهیم برگزار شد که از این دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز راه یافته به مرحله استانی، ۸۰ دانش آموز موفق به ورود به مرحله کشوری شدند.

مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مرحله شکوری این دور از مسابقات در مرداد ماه سال جاری در اردبیل و خراسان رضوی برگزار خواهد شد عنوان کرد: هدف برگزاری این مسابقات، آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و اهل بیت و تعمیق باور‌های دینی آنهاست.

انتهای پیام/ ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.