سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ستادهای تبلیغاتی سه کاندیدای ریاست جمهوری در خرمشهر

ستادهای تبلیغاتی سه کاندیدای ریاست جمهوری در خرمشهر دایر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛بهردینی معاون سیاسی و اجتماعی خرمشهر و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت:ستادهای تبلیغاتی سه کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نقاط مختلف این شهرستان برپا شده است.
 
کاظم بهردینی افزود:ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف ،حجت الاسلام حسن روحانی و حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی درخرمشهر تشکیل شده است.
 
وی افزود:درخواست برپایی ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم و دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر ارائه نشده است.
 
بهردینی افزود:تاکنون تخلفی از هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در خرمشهر گزارش نشده و فعالیت تبلیغاتی هواداران و ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در فضایی با نشاط در حال انجام است.
 
وی گفت:تاکنون تقاضایی برای تشکیل ستاد انتخاباتی دیگر نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر به ستاد انتخابات این شهرستان ارائه نشده است.
 
وی شمار عوامل اجرایی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: 100 صندوق برای انتخابات شورای شهر و روستا وجود دارد که 68 صندوق مربوط به شهر خرمشهر است.
 
پنجمین دوره انتخابات شورهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و شهرستان خرمشهر برگزار می شود.
 
انتهای پیام /د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.