سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی در جمع مردم اصفهان؛

امنیت امروز را مرهون همه نیروهای نظامی، مسلح و امنیتی هستیم/ ملت ما نمی گذارد تحریم برگردد/حفظ برجام سخت تر از به دست آوردن آن است

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما امروز در سایه امنیت هستیم و این امنیت در سایه همه نیروهای نظامی، مسلح و امنیتی صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در جمع مردم اصفهان اظهار داشت: مردم عزیز اصفهان، جوانان غیور این شهر، حضور شما امروز در میدان نقش‌جهان به معنای پیام شما جوانان اصفهان به همه جهانیان است.

وی با بیان اینکه ما آینده ایران را در اختیار شعار نخواهیم گذاشت، تصریح کرد: مردم عزیز اصفهان ما برای یک تصمیم تاریخی امروز در نگین انگشتر اصفهان جمع شده‌ایم زیرا اصفهان انگشتر جهان و نقش جهان نگین این انگشتر است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ما برای یک تصمیم مهم جمع شده‌ایم، ادامه داد: ما امروز در سایه امنیت هستیم و این امنیت در سایهامروز را مرهون  صورت گرفته است.

روحانی در جمع طرفدارانش در اصفهان گفت :مردم اصفهان همانند دوره قبل به رییس جمهور ایران و خادم خود رای می دهند.

وی با اشاره به خدمات دولت در چهار سال گذشته افزود: ما جلوی بسته شدن فضا را گرفتیم، ما دانشگاه امن می خواهیم، ما با حضور شما دیوار را خراب کردیم و پل ساختیم.

وی تاکید کرد: در کل سال 92 ، 65 هزار گردشگرخارجی به اصفهان آمدند و  این در حالی است که در ماه ابتدایی امسال 90هزار نفر از اصفهان دیدن کردند.

روحانی گفت: اگر اقدامات ما نبود دریاچه ارومیه خشک می شد و زندگی 14میلیون نفر را تهدید می کرد، این بار نوبت احیای زاینده رود است.

وی خطاب به جوانان گفت: ما با جوانانمان دست به دست هم دادیم و دیوار تحریم را فرو ریختیم.

روحانی تصریح کرد: ما می خواهیم با دانشگاه های دنیا بیشتر ارتباط برقرار کنیم و هرگز به عقب بر نمی گردیم پیشرفت ما  به سوی سال 1400 است.

وی تاکید کرد: ملت ما نمی گذارد تحریم برگردد، ما آرامش می خواهیم. 

رئیس جمهور به شروع اجرای قطار سریع السیر در اصفهان اشاره کرد و گفت: ما باهم تصمیم گرفتیم فرودگاه عظیم و بین المللی در اصفهان به وجود آوریم و تکمیل کنیم.

وی اشتغال تحصیل کرده ها را از اولویت های دولت برشمرد و افزود: این دولت دست بدست هم داده تا این مشکل را حل کند.
روحانی با اشاره به گسترش فعالیت شبکه های اجتماعی افزود: 10 بار تصمیم گرفتند شبکه‌های اجتماعی را ببندند، این روحانی بود که جلوی آنها ایستاد. همه زندگی و آبروی روحانی به فدای شما جوانان.

روحانی افزود:ما دو سه هفته گوش کردیم ببینیم رقبا حرف جدیدی دارند، اما دیدیم حرف آنان رونویسی سال 90 و 91 است.

وی خطاب به مردم اصفهان گفت : مردان و زنان اصفهان روز جمعه سرنوشت ماست، اقتدار ما در روز جمعه تبلور خواهد یافت، اینجا جایگاهی است که انسان نشاط کامل را احساس می کند.


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: امروز در نصف جهان و کل جهان با برداشتن تحریم باید توسعه صنعت گردشگری را داشته باشیم.


وی اضافه کرد: مردم، ما آرامش می خواهیم ما آتش را دوست نداریم ما ایران آرام و اصفهان آرام می خواهیم، ما با هم قدم برداشتیم و با هم به نتیجه می رسانیم.

روحانی در ادامه گفت: می خواهم بگویم حفظ برجام سخت تر از به دست آوری برجام است و حفظ صلح بالاتر از امنیت است.

وی در پایان سخنرانی خود تاکید کرد: دوباره سلام بر آزادی دوباره سلام بر اعتدال و اصلاحات دوباره سلام بر اصولگرایی معتدل.





انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
تیزان
۱۲:۴۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده باد ایران
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
دم شما گرم
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
نمیدونم رای میاره یا نه
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای روحانی می بینم که تو استان چهارمحال با استقبال خیلی خیلی کم مردم غیورشون روبرو شدی و با یه اتوبوس چند نفری رو با خودت بردی اصفهان هههههههههه
راستی شال سبز و بنفش رو که بین مردم توزیع کردی تو اصفهان از کدوم بوتیک گرفته بودی؟ خیلی بی کیفیت بود، یه بوی نایی هم می داد
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
روحانی برو / کذاب ، دو رو ، ترسو بزدل
ترسو تر شمایین اگه نظرمو منتشر نکنین