سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

برگزاری برنامه های قرآنی همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان در ساری

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، جلسات و برنامه های قرآنی مختلفی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حمید رضا عشریه رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ساری گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، اداره شهرستان ساری با بیش از١٧موسسه فعال قرآنی و با تعداد ١٤٥ کانون فرهنگی هنری مساجد، برنامه های مختلف قرآنی متنوعی را برگزار کرده است؛ مانند محافل انس با قرآن، کلاس های آموزشی، مسابقات قرآنی، تفسیر قرآن و...

وی افزود: از برنامه های هر ساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان و همچنین بسیاری از برنامه های مختلف مذهبی می باشد که امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته با استقبال بسیار خوب روبه رو شود.

عشریه در ادامه خاطر نشان کرد ماه مبارک رمضان ماهی است که همه جا رنگ و بوی قرآنی به خود می گیرد و اکثر افراد جامعه نیز سعی می کنند فرزندان خود را در کلاسهای قرآنی تشویق و ترغیب نمایند، موسسه قرآنی بهشت رضوان هم از جمله موسساتی است که کلاس قرائت قرآن کریم سطح ١ را در روزهای زوج هر هفته از ساعت ٥ تا ٦ بعد ازظهر به تعداد ٢٠ نفر با مربیگری خانم علی پور تشکیل داده است.

عشریه با اشاره به این آیه از رسول اکرم صلی الله علیه و آله : الولد الصّالح ریحانة من ریاحین الجنّة؛ فرزند صالح، گلی از گل های بهشت است. از نقش والدین و کلیه موسسات قرآنی که در تربیت دینی فرزندان تلاش می نمایند تشکر کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.