سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اجرای نمایش علیمردان خان در بابل

نمایش شاد و موزیکال علیمردان خان در بابل به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل اعلام کرد نمایش شاد و موزیکال علیمردان خان به کارگردانی پارسا کامکار که برگرفته از نمایشی است که در سال ١٣٧٧ اجرا شده بود، در بابل با حضور هنرمندان جوان این شهر به روی صحنه رفت.

نمایش علیمردان خان قصه ی پسرک بی ادبی است که خانواده و اطرافیان خود را اذیت می کند و برای آنها مشکلاتی را بوجود می آورد، اما اتفاقاتی رخ می دهد که این پسر بی ادب، سر به زیر و مودب می شود.

مرضیه عبدی، سپیده محمدپور، زهرا رجبیان، شهرزاد رمضانی، ملیکا کامکار، حامد رستمی، عارف بخشی، مریم احمدی، فاطمه زهرا یاسمی، سارا قاسمیان، سینا فلاح، علیرضا نوری و پارسا کامکار بازیگران این نمایش هستند.

سینا فلاح، مدیر تدارکات - مرضیه عبدی، منشی صحنه - سارا قاسمیان، بازیگردان - سیده طاهره قاسمیان، طراح لباس - کیمیا اقبالیان، گریم - زهرا رجبیان و سپیده محمدپور، نور و صدا - شهرزاد رمضانی، سرپرست گروه، از عوامل اجرایی این نمایش هستند.

این نمایش از ١٩ تا ٢٨ اردیبهشت، در سالن نمایش مجتمع فرهنگی سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل ساعت ١٨:٣٠ به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.